TEMPAT MENARIK DI SELANGOR DAN KUALA LUMPUR

REVIEW TEMPAT MENARIK DI SELANGOR DAN KUALA LUMPUR 2023

Assalam wbt dan Hai, Sebenarnya, kami memang rajin juga bawa anak-anak pergi berjalan-jalan. Jadi sajalah nak kongsikan kepada pembaca tempa...

3 Aug 2017

Review Mugen Bread Maker

Assalam wbt

haritu kami ada beli bread maker daripada CJ WOW Shop. jenama Mugen. betullah kot, beli bila tengah on-air lebih murah drp beli kat kedai barang elektrik atau ketika offline CJ WOW Shop... oh ya, boleh pulangkan balik barang dalam masa 7 hari selepas beli...

kalau untuk bread maker ni... serious senang.. dia ada banyak function... ada function bread biasa, French bread, dodol, nasi beriyani... tinggal campak-campak aje.. senang bila dah ada resepi.. contoh resepi roti... aku follow resepi yang ada kat dalam internet juga... tak payah gaul ke apa. semua tu bread maker yg buat... Boleh Baca Link Aku Boleh beli di SHOPEE

orang tak pandai masak pun boleh masak uols !!! serius...! kawan-kawan aku cakap, okey sedap juga rasa roti tu, macam beli kat gardenia.. over tau..... hehe..

oh ya,, dalam bread maker punya manual ada lah dorang share resepi. jangan ikut tau.. sebab nya aku dah ikut dan tak sedap! hahahahaha.... 

Nampak tak menu.. boleh pilih kat situ.. ada 16 jenis menu...


nah.. lepas tunggu 3 jam 11 minit,, dah jadi !! Alhamdulillah sedap masa first time cuba lagi..





Sekian, terima kasih ! 
IG : zhulian_chua 

4 comments:

Silver_Thought said...

Salam. Sori sy tengah gugel cari resipe mugen ni. Kenapa saya macam susahhh nak pakai.haha. dah dekat sejam adunan dlm tu bekas tak panas pun. Dia x golek2 mcm dlm tv utk adunkan bahan2. Hish. Salah pasang ke haha

siti said...

Asslmualaikum puan. Boleh dak puan snap gambar muka depan bread maker tu bagi besar sikit. Hu hu ari tu breadmaker saya terkena minyak.saya lap la habis hilang tulisan dia..minta tolong sangat sangat

Galeri Toklela said...

Assalamualsikum..puan..
Saya baru beli mugen brade maker ni...boleh puan tunjukkan cara guna dan beberapa resepi yg puan dah buat

Unknown said...

Saya baru beli mugen smart bread maker tp nak keluarkan bread pan nye tak buleh