TEMPAT MENARIK DI SELANGOR DAN KUALA LUMPUR

REVIEW TEMPAT MENARIK DI SELANGOR DAN KUALA LUMPUR 2023

Assalam wbt dan Hai, Sebenarnya, kami memang rajin juga bawa anak-anak pergi berjalan-jalan. Jadi sajalah nak kongsikan kepada pembaca tempa...

25 Nov 2019

Boba Milk Series Kini Sudah Ada di Pappa Rich

Assalam dan Hi

Selain Secret Recipe, Pappa Rich juga mula menyediakan minuman boba kepada pelanggan mereka. Harga serendah RM9.90 segelas. 

Sebenarnya ada 3 jenis minuman boba di sini. Tapi rasa dia, sejujurnya aku kurang berminat. Yang kat atas ni three layer boba, gitu kot nama dia, yes guna browm sugar but macam terlalu pekat dan manis. Aku tak boleh digest. Aku lupa. Setiap orang ada pilihan masing2. Jadi maybe bagi aku tak suka, bagi orang lain suka. Macam aku suka tealive tapi kawan aku suka coffee bean. Hehe.


Okay selamat mencuba. 

No comments: