Tuesday, 10 January 2017

Buat cermin mata (bingkai dan kanta) RM37

Assalam wbt

Tadi aku gi Plaza Perangsang, Shah Alam utk nak ke LHDN. Lokasi di ground floor..ada berita baik utk pemakai cermin mata power bawah 400! Ada cermin mata berharga RM37 kat sini. Murah okeyyy

RM37 = frame and lense (utk silau sekali)

Program ni diberi nama Wakaf 1 (Satu) Juta Pasang ....buat selagi masih ada stok.tengok banyak sangat lagi tadi.,. Okey tapi aku x buat lagi sebab nak cepat tadi....

Pegi la yeee before habis!!

9 comments:

Anonymous said...

Lama sgt tunggu. Dah 3 bulan tak siap lagi

alimanan said...

Dah 4 bulan ni. Dr bulan 11, 2016. Fail betul rasanya

mahiran zamri said...

Serik..

mahiran zamri said...
This comment has been removed by the author.
mahiran zamri said...

Buat 13/12/16.
9/4/2017..Tak siap lagi.

AnaKin Faid said...

Lah yeke kawan2? Ingatkan okey aje. Saya nak buat ritu tapi urusan kawan di LHDN dah selesai jadi tak sempat saya order... Terima kasih ye

mahiran zamri said...

7/5/17...still tak siap.

mahiran zamri said...

Dah dapat ke?

Anonymous said...

buat 16/4/2017 janji siap 2 minggu waktu bekerja jika tambah xpress tp sampai skang (20/5/2017)still tak siap.confident bgtau xpress leh siap 2 minggu tp.......