TEMPAT MENARIK DI SELANGOR DAN KUALA LUMPUR

REVIEW TEMPAT MENARIK DI SELANGOR DAN KUALA LUMPUR 2023

Assalam wbt dan Hai, Sebenarnya, kami memang rajin juga bawa anak-anak pergi berjalan-jalan. Jadi sajalah nak kongsikan kepada pembaca tempa...

20 Nov 2019

Cream Puff yang Super Sedap di USJ 16 Subang Jaya

Assalam dan Hi

SHOPEE KAKNA

Hari ini aku nak berkongsi cream puff yang sangat sedap dan kurang manis yang amat sangat kena pada anak tekak aku. Sedap dia memang bukan kaleng-kaleng. Sedap dia memang tak boleh bawak bincang! haha... nasib baik anak-anak aku tak berminat dengan manisan seperti ini jadi kuranglah pesaing.

tengoklah isi cream puff yang sampai nak termuntah tetapi tak mencair! 


Harga untuk 8 biji cream puff, RM12. kalau tengah ada promo, 8 biji cream puff berharga RM10 sahaja. Murah sangat kot aku kirakan. Setakat ini aku dah beli tiga kali. Memang sedap sangat ! Selain cream puff, Kak Zakiah +60192405385 juga menjual Boko Ubi. Kalau korang teringin nak makan, bolehlah memesan dengan Kak Zakiah. Oh ya, korang boleh ambil sendiri di rumah. Kalau nak hantar ke rumah korang, pandai-pandai sendiri deal dengan Kak Zakiah okay?

Jangan lupa order.


Terima kasih.

No comments: