TEMPAT MENARIK DI SELANGOR DAN KUALA LUMPUR

REVIEW TEMPAT MENARIK DI SELANGOR DAN KUALA LUMPUR 2023

Assalam wbt dan Hai, Sebenarnya, kami memang rajin juga bawa anak-anak pergi berjalan-jalan. Jadi sajalah nak kongsikan kepada pembaca tempa...

22 Nov 2019

Makan dan Menu di Mr Steak House, Seksyen 13 Shah Alam

Assalam dan Hi


Semalam bos belanja makan di Restoran Mr Steak House yang terletak di Laman Seri Business Seksyen 13 Shah Alam. 

boleh google maps atau waze alamat yang tertera ya.

Menu pertama
Menu kedua

Ada orang yg tolong booking awal, jadi kami tidak menunggu lama sebelum makanan sampai. Makanan mungkin nampak agak mahal dan kuantiti sedikit sebabnya pinggan besar yakmat. Psikologi sebenarnya. Haha. Lepastu aku rasa lapar lagi, dan dan tu bos belanja pulak piza, tak dan nak ambil gambar. Oh ha pizza tak tunggu lama. 

Grilled chicken, nasib baik kuah banyak sangat2, kentang pulak agak keras ye. Ingatkan yang jenis lembut2 hihi. 

Oleh sebab makan-makan untuk majlis farewell aku sendiri, maka aku terasa sebak jugak masa bos suruh bagi ucapan. Aku sebenarnya tak tahu nak cakap apa kang nangis tak pasal2 kat kedai orang. 🤣
Lain2, parking maybe ada senang nak dapat kalau datang awal. tiket parking RM2 sejam ye. 

Overall okaylah puas hati juga tapi aku masih bias kepada Mioskitchen 😅 (jujur sangats...) 

No comments: