Sunday, 18 June 2017

Mee Bandung Sedap Batu Pahat Johor

Assalam wbt

Mee bandung sedap bertempat di Odien Batu Pahat. Waze Hotel Garden. Berhadapan je dengan hotel ni. Parking senang nak dapat... Free parking utk hari Jumaat sahaja..

Ada tiga gerai mee bandung kat situ.bagi aku semuanya pun sedap! Semuanya dah try. Memang menyelerakan. Sepinggan RM4.50 tapi kalau bungkus, sebungkus jadi RM5.00.... kalau teringat tu boleh meleleh air liur... Memang pekat sangat...

Try lah... Sedap dan berbaloi baloi baloi... Sangat disyorkan... Okey bagi yg takde waze, boleh guna peta ni..

Jalan utama tu, belok kiri ke arah bus-stand batu pahat.kalau terus lagi, jumpa jambatan nak ke hospital putra. Okey then terus je.. sampai jumpa kfc belah kanan, yg kiri ada kedai telefon, alah jalan tu memang boleh kiri je pun. Okey belok kiri, simpang kedua, belok kiri. Okey dah jumpaaaaa.....

Selamat mencuba !!

No comments: