Saturday, 10 June 2017

Review Aroma Hijrah TTDI Jaya

Assalam wbt

Haritu bos belanja makan kat Aroma Hijrah... Dah kerja dua tahun area Bukit Jelutong,. Baru rasa kan.. hihi.  Harga sepinggan dalam RM21 tanpa air.. rasa nasi dia bagi aku biasa aje. Tapi lauk kambing n ayam memang sedap gilosss weyyy... Tak jemu nak makan. Side dish roti pon sodap!


Kalau menu di aats, nasi dua jenis, lauk kambing n ayam pun campur. Kos sedulang dalam RM88. Untuk 4 orang makan. Tapi eh kau gila ke hape nak makan 4 orang camtu. Lebih2 sangat kottt. Hahah... Boleh makan 5 orang pun, tapi kami makan 3 orang aje. Boleh dapat bayangkan tak pembaziran yg berlaku???

Air kalau makan ramai2 better jug je teros. Senang... Jimat... Apa2 pun tenkiyu bos sebab belanja.. ahaha. Rezeki ramadan...


No comments :