Friday, 9 June 2017

Pasaraya Cowboy Batu Pahat

Assalam wbt

Ngeh ngeh ngeh di saat persediaan menyambut Syawal, mesti nak cari tempat yg murah tak hengat kan kakak2 makcik2 pakcik2... Jadi saya sarankan pergi ke Cowboy. Sorrylah takde gambar yg banyak..
Untuk warga Batu Pahat dan sekitarnya. Macam2 ada kat sini, dari barang bayi, mainan budak, bantal, selimut, makanan, jajan, barang bunga telur hantaran semua ada kat sini. Besar. Luas gilos sampai lenguh mak kita... Seronok sangat rambang mata. Ini belum lagi pergi eco rm2 kan. Lagi nangih nak pilih..

Parking banyak dun wori, boleh tumpang jalan kampung berdekatan... Dari bandar batu pahat, cowboy di sebelah kiri... Kalau nak dekat, ambil jalan ke lendu (yg ada trafik light baru), terus sampai hujung, okey dah nampak cowboy..

Kuih raya pun ada. Tapi kalau kuih raya tu baik pergi ke tempat lek jaronah aje. Lagi jimat. Haha..

No comments: