TEMPAT MENARIK DI SELANGOR DAN KUALA LUMPUR

REVIEW TEMPAT MENARIK DI SELANGOR DAN KUALA LUMPUR 2023

Assalam wbt dan Hai, Sebenarnya, kami memang rajin juga bawa anak-anak pergi berjalan-jalan. Jadi sajalah nak kongsikan kepada pembaca tempa...

10 Dec 2019

Review Gerai Mesraria Yong Tau Foo Pantai Puteri Melaka

Assalam dan Hi,

SHOPEE KAKNA

Sesiapa peminat Yong Tau Foo di Melaka bolehlah datang ke gerai mereka. Gambar di ciduk di google sahaja. Saya cuma nak bagitahu Yong Tau Foo mereka sangat sedap yang boleh dihadam oleh anak tekak saya. Saya memang bukan peminat tegar Yong Tau Foo, tapi mereka punya saya layan! Nampak tak sedap kat situ......


Kalian boleh singgah di Gerai No.1 Medan Selera Pantai Rombang, 76400 Tanjong Kling, Melaka. Dibuka seawal pukul 5 petang ya. Banyak tempat duduk tapi masih juga selalu penuh jadi saya sarankan kalian datang seawal selepas solat Maghrib. Parking kereta juga tidak banyak, jadi first come first server kan. Tempoh menunggu agak lama juga ya kalau tengah peak time. Hari itu, kami tunggu dalam 20 minit juga. Sementara itu, boleh berborak, makan otak-otak atau ABC. Kalau dari segi harga, bagi saya okay. Mahal kalau sedap tak mengapa. 

Di kawasan ini juga banyak lagi gerai-gerai lain seperti nasi ayam, tetapi kami tak pernah rasa. 

nampak menyelerakan bukan? maaflah gambar ehsan google je sebab gambar yang saya ada agak gegar skala ke 8. hehe

No comments: