TEMPAT MENARIK DI SELANGOR DAN KUALA LUMPUR

REVIEW TEMPAT MENARIK DI SELANGOR DAN KUALA LUMPUR 2023

Assalam wbt dan Hai, Sebenarnya, kami memang rajin juga bawa anak-anak pergi berjalan-jalan. Jadi sajalah nak kongsikan kepada pembaca tempa...

12 Jan 2013

Rahsia Token LRT Putra & Star Yang Orang Tak Tahu

Assalam wbt

Nak beli token dari kl sentral selalu sesak. So aku plan nak beli dari tempat laen tapi rate yg same. Leh tak digunakan?

Jawapan nye boleh! Semalam aku beli token kat kl sentral untuk gerak dari kl sentral ke bandaraya(star)... Tapi aku x jadik nak gune. Aku naek ktm pulak. Soooo. Bile aku balik dr bandaraya(star), aku decide nak gune token tadi. Aku touch in kat bandaraya n touch out kt gombak! Mang boleh!

Kesimpulannya token lrt boleh digunakan di mana2 stesen asalkan rate nye same!

Sekian ;)

No comments: