TEMPAT MENARIK DI SELANGOR DAN KUALA LUMPUR

REVIEW TEMPAT MENARIK DI SELANGOR DAN KUALA LUMPUR 2023

Assalam wbt dan Hai, Sebenarnya, kami memang rajin juga bawa anak-anak pergi berjalan-jalan. Jadi sajalah nak kongsikan kepada pembaca tempa...

9 Jan 2013

Semua Karya Bahruddin Bekri

Assalam.

Aku baru je jengah bookcafe PTS. ok ade dua novel Bahruddin Bekri yang aku beli... hehe.. total RM3o.. yela selepas promosi kan.. ade baucer mebi 15% kot tuk bookcafe.. ok la tu...

yang ni aku nak senaraikan sume buku yg beliau tulis.gigih aku carik kan?

1) Puisi untuk Nadia  ade
2) Penyiasat Masjid  ade
3) Perang Kucing  ade
4) Detektif Bertudung Hitam  ade
5) Di Mana Terangnya Bulan  ade
6) Doa untuk Aku  ade
7) Lelaki Berkasut Merah  ada
8) Penulis yang disayang Tuhan  ade
9) Hidup Penuh Cinta  ade
10) Skuad Halimunan   ade.
11) Diari Mat Despatch 1  ade dah!
12) Diari Mat Despatch 2  ade dah!
13) Diari Mat Despatch 3  ade dah jugak!
14) Diari Mat Despatch 4  pun dah ade!
15) Diari Mat Despatch 5  latest! da ade jugeeee.. hehee
16) Kita Hanya di Seberang Jalan  pun da ade! ngee...
17) Diari Mat Despatch 6 (Lelaki Cinta)  Dah ade jugeeee.. hehee
18) Padanya Ada Cinta ❌
19) Pilotoq  Ada
20) Jangan Kata Abang Tak Payung ✅ Ada
21) Dunia Ini Sederhana Kecil ✅ Ada
22) Adi Gempa (Evolusi) ❌ memang susah gileeeeee nak jumpa
23) Tiada (Komplot Mentee) ❌
24) Start Again ✅ Ada
25) Bagaimana Akhirnya Aku Bernikah ✅ Ada
26) Puaka Guli ✅ Ada
27) Rahsia Paling Rahsia ✅ Ada
28) Panca Perawis ❌

semua ade dah..sekarang nak carik adi gempa je.. kalau la sensapa ade.. tolonglah bagitahu aku.. aku nak beli... 

ni la die orang nye.. Bahruddin Bekri... :D

2 comments:

Anonymous said...

Ӏts like you learn mу mind! You ѕeem
tο grasp ѕo much approximately thіs,
likе you wrote thе book in it or something.

I fеel that you can ԁo with a few p.c.
to force the mesѕage houѕe a little bit, but othеr than that, that
iѕ excellent blog. A fаntastic read.
I'll certainly be back.
my webpage - instagram-promoter.com

Anonymous said...

facebook.com/kedaibukukalam :)