TEMPAT MENARIK DI SELANGOR DAN KUALA LUMPUR

REVIEW TEMPAT MENARIK DI SELANGOR DAN KUALA LUMPUR 2023

Assalam wbt dan Hai, Sebenarnya, kami memang rajin juga bawa anak-anak pergi berjalan-jalan. Jadi sajalah nak kongsikan kepada pembaca tempa...

4 Jan 2013

Posibiliti Darah Anak selepas Kombinasi Darah Ayah & Mak

Assalam wbt

Aku tanya kakak aku, die darah ape... kakak aku cakap.. die darah B+... mak aku.. darah O+.. aku plak,, darah A+... tapi at de same time,, abah aku cakap.. abah berdarah A+.. acane lak kakak aku dapat darah B+? logically die patut darah A+ or O+ je laa... hahaa...

Okeh..selepas membace sedikit drp beberape blog, ia nya x mustahil... Rujukan (mebi sumber rujukan agak lemah.. leh check lain... malas nak tepek..hehe)

Ade genetic exception bile anak lain darah ngan mak ayah die... maybe inherit drp atok nenek ke... so kalau one day, ade situasi cam aku..so jangan gelabah la.. kakak aku still kakak aku.. haha...


Usually, child's possible blood adalah seperti di atas... tapi... tapi.. tapi... tuk beberape kes.. exceptional..! ingat tu! hehe

Sekian, terima kasih :)

No comments: