TEMPAT MENARIK DI SELANGOR DAN KUALA LUMPUR

REVIEW TEMPAT MENARIK DI SELANGOR DAN KUALA LUMPUR 2023

Assalam wbt dan Hai, Sebenarnya, kami memang rajin juga bawa anak-anak pergi berjalan-jalan. Jadi sajalah nak kongsikan kepada pembaca tempa...

30 Jan 2013

Pesta Buku 1 Malaysia 30 Jan hingga 3 Feb 2013

Assalam wbt

aku baru je balik dari membeli belah buku.. aku abes rm100 tuk beli komik & komik.. erk.. apekah... aku da membazir ni.. abes la.. ujung bulan 2 ni aku kene makan megi setiap hari.. x pon puasa setiap hari.. hehe...pening kepala fikir.. tapi xpela.. tu belakang cerita.. cerita skang.. aku da pon beli.. hahaa...

yg paling penting.. aku dapat bergambar dengan bahruddin bekri!! dan dapat la amek signature die life.. hik2... yesza.. aku ase sangat best! i cant stop myself from smiling...

Mai mai.. datang2 ke pesta buku 1 malaysia di pwtc! kat tingkat bawah ade la jual buku2 text.. mane la tau ade kawan2 nak beli..adik2 nak beli buku text (university level).. leh la singgah.. yg kat atas.. novel.. komik.. buku ilmiah.. banyak.. jom serbu...

sekadar gambo hiasan...

ok.. KLiBF.. kl international book fair still akan dijalan kan seperti biasa..iaitu bulan 4 nanti.. 26/4 sampai 5/5/13.... enjoy! :D

No comments: