TEMPAT MENARIK DI SELANGOR DAN KUALA LUMPUR

REVIEW TEMPAT MENARIK DI SELANGOR DAN KUALA LUMPUR 2023

Assalam wbt dan Hai, Sebenarnya, kami memang rajin juga bawa anak-anak pergi berjalan-jalan. Jadi sajalah nak kongsikan kepada pembaca tempa...

28 Dec 2012

MPH Book Fair di KL Sentral sehingga 31 Disember 2012

Assalam wbt

MPH Book Fair kat KL Sentral sampai 31 Disember 2012 wey... moh la beli.. diskaun drp 10% sehingga 50%! ok tapi tuk buku2 yg terpilih je la.. x semestinye sume buku ade kat sane.. so kalu x jumpe tu jangan la sedey.. leh pegi MPH yg bookstore betol2 tuk cari la... x pon tunggu Book Fair kt PWTC next year.. hahaha... senang..... ok gempakstarz tade! hahaa.. diskaun ni x perlukan orang bawak kad pelajar.. hahaa

okeh... kalau kite datang 31 dec tu sendiri.. diskaun bertambah jadi 20%! cam tahun lepas.. eh ni berkemungkinan je.. so aku nak beli mase 31 dec nanti.. aku dah aim nak beli ape.. aku nak beli komik M... hahahaha... ok nanti aku nak tunjuk koleksi buku & komik aku... hahahaa.... baju baru x beli.. tapi komik dan buku wajib beli setiap kali gaji... hoyehhh..... !

Sekian terima kasih :)

No comments: