TEMPAT MENARIK DI SELANGOR DAN KUALA LUMPUR

REVIEW TEMPAT MENARIK DI SELANGOR DAN KUALA LUMPUR 2023

Assalam wbt dan Hai, Sebenarnya, kami memang rajin juga bawa anak-anak pergi berjalan-jalan. Jadi sajalah nak kongsikan kepada pembaca tempa...

20 Dec 2012

Gred Kebersihan Gerai, "A" "B" "C" atau "D"

Assalam wbt

Semalam aku makan malam, we call it as deretan kedai dustbin robbin. sebab kedudukannye sebelah dustbin. selepas ade kempen hijau, dustbin tu dah ade tempat tertutup. hehe.. lokasi di batu tiga. aku makan bersame tunang di kedai yg mempamerkan "Gred B".

ok. tuk pengetahuan aku dan semua,Gred penting so that setiap gerai akan menjaga kebersihan setiap masa. kebiasaannya, mata-mata majlis perbandaran / NEA ni akan makan dulu, tengok camne kedai tu beroperasi. dan finally die akan sergah as majlis dan check2 on de spot! uwah! best ni main sergah2 aje... hahahaa... NEA tu aku x pasti ape sebab gugel x jumpe.. kalau jumpe nt aku hapdet la.. hahahaha

contoh terdekat, sape pernah pergi kedai anjung merah kat usj3 kalu tak silap aku.. yg tu dapat Gred C! maknanye xde la bersih sangat... kalau A tu dah tentu2 bersih tahap gaban! hehe... yg paling teruk gred D~! tu laaaagi ganas! hehehee....

Rujukan

Sekian, terima kasih :)

No comments: