TEMPAT MENARIK DI SELANGOR DAN KUALA LUMPUR

REVIEW TEMPAT MENARIK DI SELANGOR DAN KUALA LUMPUR 2023

Assalam wbt dan Hai, Sebenarnya, kami memang rajin juga bawa anak-anak pergi berjalan-jalan. Jadi sajalah nak kongsikan kepada pembaca tempa...

12 Dec 2012

Kedai Buku 1 Malaysia di UTC (Pudu Sentral) Best!

Assalamualaikum wbt

Ok... oleh sebab nak mengulo, maka aku gi kedai buku.. aku rehat awal, dalam kol1153.. awal ke tu? hahaha... awal la jugak kan... camne nak gi sini, die ade kt pudu raya.. kalau dulu pudu sinonim dengan tempat menakutkan, skang jangan risau.. pudu best dah.. dah ade air cond.. sistem bas pon makin sistematik... amek LRT STAR, turun kat plaza rakyat. then ade sign board banyak yg menghala ke pudu.. ikut je orang2 lain yg bawak beg besar2.. kompem nak gi pudu la tu.. hahaa...

ok pastu masuk je, cari la 1 bahagian yg ade tulis pusat pembangunan 1 malaysia.. ala kalu dari lua memang nampak laa.. x yah nak menipu.. orang buta ngan orang rabun ngan orang tatau membace je mebi xtau tu kedai buku. haha... okeh...

nak cakap.. rege buku kt sini.. 20% degrade.. ok sangat bagi aku tuk beli buku.. tp hanya tuk yg tertentu jee... xde la sume buku.. tp mostly tu ade la.. cam buku smile irma hasmie ade kat kedai ni.. drp rege RM14 jadi RM11... camtu la.. untung la bagi aku.. nak tunggu baucer, aku bukan student, nak tunggu pesta buku, tah bile,haha,,

yang menarik, komik pun ade! ok 20% degraded price kan... yeah,., aku mang tumpu kt komik! hahaha.. drp RM7.50 jadik RM6.75... lagi murah kalu kite beli kt pesta buku. kat pesta buku, gempak starz turunkan RM0.50 je... kat sini turunkan RM0.75... ok la tu,,. haha... best2!


kalu da siap membeli buku, sebelah die kedai kain 1 malaysia, leh borong skali... then kalu haus, leh gi kedai koop 1 malaysia,,, dekat je.. dan2 tibe2 kaki terseliuh dek sebab penat jalan, moh singgah klinik 1 malaysia... sumo berdekatan tu.... :D

Sekian terima kasih.

No comments: