TEMPAT MENARIK DI SELANGOR DAN KUALA LUMPUR

REVIEW TEMPAT MENARIK DI SELANGOR DAN KUALA LUMPUR 2023

Assalam wbt dan Hai, Sebenarnya, kami memang rajin juga bawa anak-anak pergi berjalan-jalan. Jadi sajalah nak kongsikan kepada pembaca tempa...

14 Aug 2020

Bekas Putih Untuk Simpan Ikan Sementara Boleh Didapati di GIANT

Assalam wbt dan Hi,


Kalau korang sedang mencari bekas putih polistrin yang selalu digunakan untuk menyimpan ikan, ayam, dan sayur, korang boleh dapatkan di GIANT! Ada rupanya kat GIANT. Hehe ingatkan tiada. Aku nyaris-nyaris nak beli kat Shopee, harganya RM11 belum masuk postage charge. 

Bekas polistrin ini memang berguna sangat-sangat! Korang patut ada walaupun satu di dalam kereta. Hehe.. Kalau saiz yang kecil dalam anggaran saiz TINGGI👉36cm LEBAR👉36.5cm PANJANG👉49cm
Harganya cumalah RM10.99. Kalau saiz besar gedabak yang kat bawah itu, RM13.99 saja! Namun, aku beli yang kecil sahaja sebab aku tiada tempat nak letak hehee...Almaklumlah kereta aku tak besar. Jom dapatkan sekarang sementara stok masih ada! Haha,, ada di area baju budak-budak tu ha... kat belakang-belakang sana kalau di Giant Shah Alam. 


Nak beli kat SHOPEE pun boleh. Saiz 24L macam ini dalam RM8.99 lepastu kan pos nye harga RM6.90 macam itu. Jadilah RM16. Kalau korang tak urgent boleh beli kat SHOPEE. Kalau korang urgent, beli sajalah kat Giant atau mana-mana yang ada.


Terima kasih. 

No comments: