TEMPAT MENARIK DI SELANGOR DAN KUALA LUMPUR

REVIEW TEMPAT MENARIK DI SELANGOR DAN KUALA LUMPUR 2023

Assalam wbt dan Hai, Sebenarnya, kami memang rajin juga bawa anak-anak pergi berjalan-jalan. Jadi sajalah nak kongsikan kepada pembaca tempa...

30 Jun 2020

Siapa Sedang Mencari Gelang Emas Zhulian di Kawasan Shah Alam, Subang Jaya, USJ, Putra Height, Denai Alam

Assalam wbt dan Hi,

Siapa yang mencari Emas Zhulian di kawasan Denai Alam, Shah Alam, Putra Height, USJ dan Subang Jaya, saya boleh COD area sini sebab saya kerja area sini. Sekarang ini orang nak cantik-cantik tapi nak beli emas tulen 916 memang mahal sangat! Hari itu saya lalu depan kedai emas, harganya RM238 satu gram! Wah mahal sunggu. lepastu kalau satu cincin belah rotan memang dalam 2 gram paling murah yang kukuh. Kalau beli bawah 2 gram tipis sangat cincinnya. So harga sebentuk cincin mencapai RM550! Memang mahal sangat betul.... Jadi, jom lah cuci mata dengan post di bawah.  www.wasap.my/60176806258 

Gelang Emas, Rantai Emas, Gelang Kaki semua ada. 




Saya share katalog gelang dulu ya. Next post, lain-lain item lagi. Sebab kalau share semua sekarang, jenuh pula nak scroll. hehehe..... 













Nah cuci-cuci mata dulu. Kalau teringin nak beli, roger saya tau, Fara 0176806258

No comments: