TEMPAT MENARIK DI SELANGOR DAN KUALA LUMPUR

REVIEW TEMPAT MENARIK DI SELANGOR DAN KUALA LUMPUR 2023

Assalam wbt dan Hai, Sebenarnya, kami memang rajin juga bawa anak-anak pergi berjalan-jalan. Jadi sajalah nak kongsikan kepada pembaca tempa...

30 Oct 2018

Review Restoran The Third Letter, TTDI Jaya

Assalam wbt

Bersempena menyambut ulang tahun kelahiran aku yang ke xx , encik Babah telah membelanja makan di The Third Letter, TTDI Jaya. The only cafe hipster in TTDI Jaya, i guess. Suasana ala-ala romantik dan simple sangat menambat hati kami. Aaaa gituew. 

Sudah dapat menu list daripada waiter, sila pergi ke kaunter sendiri ya. Tiada istilah waiter ambil order di meja. Sila Sila  perhatian. Hihi. Boleh bawa sekali kertas menu tadi atau boleh tengok sahaja di kaunter tersebut, ada juga tertampal menu ya. Makanan akan dihantar ke meja, jadi jangan risau. Masa order, just tunjuk meja mana kita duduk, nanti cashier akan tulis table berapa. 

Lasagna

Chicken chop

Maaflah harga harga standard harga yahudi orang cakap, hihi. Lime+lemon+xxxx harga RM12. Jadi kami mengambil keputusan untuk membeli segelas air sahaja. Kalau haus lagi, sila telan air coway office sampai perut kembung. 

Okay rasa sedap, itu sahaja. Staff okay, ceria. Servis biasa, tidak cepat sangat, tidak lambat sangat, just nice. Yang penting boleh tapau, ada surau juga. Ruang luas, tapi jarak meja dengan kerusi agak sempit, tidak perasan pula meja kekal (sudah diskru terus ke simen atau tidak). Saya muat sahaja, cuma saya lihat jiran meja sebelah. Maaf bah. 

Overall sesuai untuk business meeting di sini. Boleh waze The Third Letter, Taman TTDI Jaya, seksyen U8, Shah Alam. 

Terima kasih. 

No comments: