TEMPAT MENARIK DI SELANGOR DAN KUALA LUMPUR

REVIEW TEMPAT MENARIK DI SELANGOR DAN KUALA LUMPUR 2023

Assalam wbt dan Hai, Sebenarnya, kami memang rajin juga bawa anak-anak pergi berjalan-jalan. Jadi sajalah nak kongsikan kepada pembaca tempa...

23 Oct 2018

Review Nasi Ayam Kunyit Mak Rock, Menara PNB Kuala Lumpur


Assalam,

Assalam wbt

Nasi Ayam Kunyit Mak Rock in the house. Sedap dan murah sangat! bahagian pun banyak. 


Daripada gambar juga sudah nampak sangat menyelerakan. Wah Wah. Rasa nak makan banyak-banyak kali. Nasi Ayam Kunyit Mak Rock paling sedap di Kuala Lumpur barangkali. Macam mana nak datang sini? Boleh waze “Menara PNB Kuala Lumpur”.

Jalan agak bersimpang siur dek kerana pembinaan LRT tetapi anda mesti percaya dengan waze sebab kalau betul-betul ikut memang boleh jumpa. Menara PNB terletak di Jalan Tun Razak, bersebelahan dengan G Tower. Jika anda berada di Jalan Tun Razak, Menara PNB di kanan bangunan G Tower. Contoh tidak guna Waze. Dan jadikan G Tower sebagai panduan untuk mencari Menara PNB. Menara PNB ala-ala corner lot sebab banyak jalan tutup.

Suka saya ingatkan, kalau nak datang sini, bawa touch n go siap-siap sebab untuk parking ke sini, anda hanya boleh guna touch n go sahaja. Untuk pass visitor RM3.50 sekali masuk. Pastikan kad touch n go anda ada lebih daripada nilai tersebut.

Harga lauk ayam kunyit RM5.

Harga lauk daging kunyit RM5.

Harga lauk sotong kunyit RM7.

Harga lauk campur RM8.

Harga tambah telur mata RM1.


Kalau harga tidak berubahlah ya. Yang penting harga mampu milik. Hihi. Kesai ini dibuka pada pukul 11 pagi sahaja. Weekend tak pasti buka ke tidak. 

Selamat mencuba!


No comments: