TEMPAT MENARIK DI SELANGOR DAN KUALA LUMPUR

REVIEW TEMPAT MENARIK DI SELANGOR DAN KUALA LUMPUR 2023

Assalam wbt dan Hai, Sebenarnya, kami memang rajin juga bawa anak-anak pergi berjalan-jalan. Jadi sajalah nak kongsikan kepada pembaca tempa...

27 Oct 2018

Perkara Yang Aku Buat Untuk Cuba Berubah, Buang Yang Keruh Ambil Yang Jernih

Assalam wbt dan Hai,

Aku tulis pada 23/9/2021.

Memang susah nak berubah tapi cuba tinggalkan dunia medsos dan dunia hiburan sedikit demi sedikit. 

1. Aku archive semua gambar di instagram yang tak bagus. 

2. Aku delete akaun twitter aku sebab banyak sangat like benda-benda lagha. Jadi bila delete, maknanya hilang dari radar terus.

3. Aku delete segment review K-dram daripada IG aku. Perkara ini bukan mudah tapi aku berjaya. Alhamdulillah. 

4. Aku buang semua gambar bermuka dari blogspot.

5. Aku buang posting yang tak berapa elok dari blogspot.

6. Aku buang semua posting yang tak berapa elok dari facebook.

7. Aku lebih berhati-hati nak post apa pada IGS, whatsapp story dan FB story.

No comments: