TEMPAT MENARIK DI SELANGOR DAN KUALA LUMPUR

REVIEW TEMPAT MENARIK DI SELANGOR DAN KUALA LUMPUR 2023

Assalam wbt dan Hai, Sebenarnya, kami memang rajin juga bawa anak-anak pergi berjalan-jalan. Jadi sajalah nak kongsikan kepada pembaca tempa...

21 Nov 2017

Review PanTang Food

Assalam wbt

Semalam sempena diabetec awareness, company kami order makanan drp PanTang Food. Boleh check di IG. Banyak pakej menarik yang ditawarkan untuk ibu-ibu yg bersalin. Mana tau tak sempat nak masak makanan, bolehlah order dengan dema. Jimat masa. Harga memang agak mahal tapi katanya sudah dikonsultasi dengan pakar pemakanan, so no wonderlah.

Kami dapat makanan macam di dalam gambar. Menu dipilih oleh kawan-kawan committee. Pada pendapat kami kebanyakannya, nasi keras macam tak masak, tiada kuah, rasa tak lalu nak makan, ikan bakar pahit sangat. Nasib baik ada celup-celup yg sedap itu (aku create nama dia sebab aku tak pasti. Hehe)

Bila balik rumah, aku cerita dengan husband, dia cakap supposedly makanan yang sihat memang sepatutnya tiada kuah. Tak percaya ke? Betullah.. tak elok makan dengan banyak kuah. Patut keras semacam. Tapi dakwaan nasi tak masak itu tak applicable utk aku sebab aku punya okay aje. So far boleh saja telan sebab sedap.

Kalau menu seperti ini berharga RM15. 


Oh ya, pakej serendah 7 hari hingga 44 hari kalau tak silap. Boleh tengok IG dema okayhhh.. oh ya untuk klang valley sahaja. Negeri lain kena cari sendiri. Hihi. Selamat mencubaaaaa !!!



No comments: