TEMPAT MENARIK DI SELANGOR DAN KUALA LUMPUR

REVIEW TEMPAT MENARIK DI SELANGOR DAN KUALA LUMPUR 2023

Assalam wbt dan Hai, Sebenarnya, kami memang rajin juga bawa anak-anak pergi berjalan-jalan. Jadi sajalah nak kongsikan kepada pembaca tempa...

12 Oct 2017

Nasi Ngosek Warong Ambo TTDI Jaya, Selangor

Assalam wbt

Tadi makan tengah hari di Warong Ambo. Ramai juga pengunjung, perlu beratur ketika hendak membeli makanan atau hendak mencari tempat duduk.

Boleh juga buat delivery lunch ke office nanti. Minimum 10 bungkus, dan jarak office dalam lingkungan 10km sahaja.

Boleh open order bila rasa rasa teringin nanti. 

Nampak tak nasi ngosek kt dinding? RM5.50 sahaja. Nasi dan lauk cukuplah untuk makan tengah hari. Air coway sudah memadai, free saja. Air yg terkenal kat sini, air biadara dan air teh madu. Sedap ! 👍👍

Makanan ada banyak lagi menu. Semua terpampang di dinding. Mungkin boleh lawat instagram di warong__ambo (underscore dua kali okey)

Nah. Menu lazat puding raja. Nama pun sudah agak mahal harganya, RM10! Sedap betul , tak puas rasanya makan seorang. Ada juga kuih2 lain. Marilah datang makan lunch di sini.

Lokasi warong ambo, utk yg familiar dengan ttdi jaya, dari arah giant, anda akan nampak petronas kat sebelah kanan kan? Ada simpang empat traffic light kat situ kan? Okay, belok kanan tu, terusssss sahaja hingga anda jumpa deretan kedai. Warong ambo terletak sebelah paling kanan deretan itu. 

Sekian terima kasih. 


No comments: