TEMPAT MENARIK DI SELANGOR DAN KUALA LUMPUR

REVIEW TEMPAT MENARIK DI SELANGOR DAN KUALA LUMPUR 2023

Assalam wbt dan Hai, Sebenarnya, kami memang rajin juga bawa anak-anak pergi berjalan-jalan. Jadi sajalah nak kongsikan kepada pembaca tempa...

28 Jun 2023

Nasi Lemak Ayam Crispy TTDI Jaya Shah Alam

Assalam wbt dan Hai,

Hari ini aku nak share korang makanan sarapan sedap di Taman TTDI Jaya Shah Alam. Aku tak pasti weekend beroperasi atau tidak tetapi waktu hari berkerja memang ada. Kedai dibuka seawal 7 pagi tapi ayam goreng crispy seawal 730 pagi. Ada dijual nasi kerabu juga dan nasi lemak. Aku memilih nasi lemak. Rasanya manis-manis kelantan. Ayam crispy dia memang sodap gile nak mampuih, RM5 sahaja untuk sepotong, murah jugalah aku kirakan. Ramai sudah beratur masa aku sampai ke gerai. 


Nak order, nah contact 0172027456 (Eina)

nasi lemak sedap RM2 sahaja, portion banyak!


Sekian, terima kasih. 

No comments: