TEMPAT MENARIK DI SELANGOR DAN KUALA LUMPUR

REVIEW TEMPAT MENARIK DI SELANGOR DAN KUALA LUMPUR 2023

Assalam wbt dan Hai, Sebenarnya, kami memang rajin juga bawa anak-anak pergi berjalan-jalan. Jadi sajalah nak kongsikan kepada pembaca tempa...

7 Jun 2023

Kuih Kapit Super SEDAP !

Assalam wbt dan Hai

Memang sedap sangat kuih kapit dia ni tau. Aku dah dua kali repeat. Rangup pun iya. Memang sekali makan tak boleh berhenti! Aduhai berhantu betul. Dia open order bebila saja, even lepas raya. Cuma aku beli. Cuma aku tak tahu macam mana orang lain nak order yelah sebab kita di Selangor tetapi pembuat kuih ini di Johor Bahru. Ha Gitu. Aku beli sebab budak office aku ejennya.

So far, harga ini. mungkin akan naik nanti. 
Mix : Coklat+peanut Rm22
Mix : Coklat+strawberry Rm22
Strawberi Rm22
Peanut Rm20
Chocolate Rm20



Nampak pun dah menarik kan? 

Terima kasih.

No comments: