TEMPAT MENARIK DI SELANGOR DAN KUALA LUMPUR

REVIEW TEMPAT MENARIK DI SELANGOR DAN KUALA LUMPUR 2023

Assalam wbt dan Hai, Sebenarnya, kami memang rajin juga bawa anak-anak pergi berjalan-jalan. Jadi sajalah nak kongsikan kepada pembaca tempa...

22 Jan 2015

Tukar Ms Visio File kepada pdf / word / jpg

Assalam wbt

aku kerja belum ade desktop tapi kena analyse data thru visio. camne nak buat? so aku convert visio file aku to pdf format... yeahhhuuu.. boleh berjaya !! tapi xleh lah nak buat apa2 perubahan. aku jz boleh baca je..

lagipun aku memang nak read visio je.. takde pun nak modify apa2... kalau aku tak buat kerja ni, aku tak dapat half lagi gaji aku.. boleh x? memang x la aku nak surrender kan...

Link Visio to pdf 

Mudah mudah mudah !!

semua di hujung jari anda... jom buat kerja..

sekian, terima kasih.

No comments: