TEMPAT MENARIK DI SELANGOR DAN KUALA LUMPUR

REVIEW TEMPAT MENARIK DI SELANGOR DAN KUALA LUMPUR 2023

Assalam wbt dan Hai, Sebenarnya, kami memang rajin juga bawa anak-anak pergi berjalan-jalan. Jadi sajalah nak kongsikan kepada pembaca tempa...

15 Jan 2015

Kedai Burger Ramly, Halal Kiosk, Aeon Big Seksyen 23, Shah Alam

Assalam wbt
Aku ni semua tempat aku buat review.. Teringin nak makan burger.. Yg ni jenama ramly, baru beli. Premis ade dalam food court.

Satu set ade beger, fries and air pepsi, total rm5.90. Rase beger biase.. Biase sesangat sangat. Mayonis pn cam ade ke xde ke x pasan pulak. Sampai camtu.

Sayang la kot. Bagi aku, dorang patot olah sket. Letak black pepper ke.. Letak kari ke.. Cam beger tepi jalan kat kawasan umah kat kampung aku tu. Die gune beer ramly je.. Tapi rasa die,, cam nak beli beli dan beli lagi cam makan beger mekdi. Haha

Aku nampak pekerja ramai juge. 4 orang. Tapi yela x bizi.. Mebi kalau korang baa entri aku, olah la resipi. Sayang ade premis, tapi cam beli kat tepi jalan aje. Maaf jika menyinggung perasaan.

Okey sekian , terima kasih.


Sekian, terima kasih. 

No comments: