TEMPAT MENARIK DI SELANGOR DAN KUALA LUMPUR

REVIEW TEMPAT MENARIK DI SELANGOR DAN KUALA LUMPUR 2023

Assalam wbt dan Hai, Sebenarnya, kami memang rajin juga bawa anak-anak pergi berjalan-jalan. Jadi sajalah nak kongsikan kepada pembaca tempa...

14 Jan 2015

Review Pam Susu Manual Jenama Disney

Assalam wbt

Dulu aku selalu fikir nak beli mesin pam susu yang mana ek. Yg manual atau yg auto. Kalau auto tak penat, jimat masa kononnye. Ada la survey medela, rumble tuff n ape2 lagi kan yg aku tak berapa tahu. Hehehe.. Pastu pastu aku kebetulan gi tengok jiran aku baru bersalin. Die pun pam susu die. Pakai manual jenama disney. Ouh memang x glemer. Tapi kalau pergi kat kedai anakku memang confirm ade.. Murah jer.. Dalam RM69 camtu lah.. Manual je..

Ok camne aku kat office? Lenguh ke? Tak la pun.. Ambil mase dalam 10 minit, pam dapat la 5 ounce. Ok what? Taklah lame sangat. Senyap pun senyap... Sambil2 tu tangan sebelah boleh la main wasap..hihi.. Tapi lagi baik la zikir kan.. Pastu kalau penat, tukar la tangan kiri.. Sebab tu Allah bagi dua tangan.. Jangan lah merungut sangat. Kan2? Hihi

Nanti la lain entri, cerita pasal naqib masuk nusery..hihi

Ok.. Thanks

No comments: