26 Jun 2013

Tengok Kelip-Kelip di Kuala Selangor

Assalam wbt

Aku dan bang Ajid berpeluang nak pergi tengok kelip-kelip kat kuala selangor haritu. Before indeks pencemaran udara ni naek bertubi2. Hihi. 

Chantek sangat cam dalam iklantnb suatu ketika dulu taw. Tapi sayang nye kite takleh nak capture gune kamera enpon. Rakam pon tak boleh. Kelip2 atau kunang2 ni tinggal di pokok berembang. Die membiak cam nyamuk. Kat air bertakung yg bersih. Cume tidaklah menghisap darah. Dorang akan makan ape2 yg ada kat pokok tu. kelipan dorang ni within 3ms!!! Giler tak giler!!! 

Ok camne nak pergi sini? Boleh dengan hiway Latar. Sampai ujung exit Ijok. Then belok ke arah kuala selangor. Pastu straight sampai jumpe sign board kampung kuantan. Atau kelip-kelip. Yeah. 

1 bot Rm45 tuk 4 orang tuk 15 minit. Naek sampan uols. Penat daku tengok pacik yg dayung tu. sebbek kami berdua je. Senang sikit. Hihi. 

Jom2 datang. Best2! Pengalaman yg menarik! I loike!! 


Sekian terima kasih.

No comments: