TEMPAT MENARIK DI SELANGOR DAN KUALA LUMPUR

REVIEW TEMPAT MENARIK DI SELANGOR DAN KUALA LUMPUR 2023

Assalam wbt dan Hai, Sebenarnya, kami memang rajin juga bawa anak-anak pergi berjalan-jalan. Jadi sajalah nak kongsikan kepada pembaca tempa...

15 May 2021

Sate Sedap di Alam Megah, Seksyen 27 Shah Alam

Assalam wbt dan Hai,


Hari ini nak cerita tentang makan sate sedap di Seksyen 27 Shah Alam. Korang boleh google Restoran Raidee Seafood. Ada stall kecil kat tepi restoran mereka. Di situlah letaknya sate sedap! Kenapa sedap, sebab dia ada banyak bahagian yang lemak-lemak itu. Haha... Sodap gile sangat ! 

gambar ehsan google aje sebab aku tak adalah nak ambil gambar kat sini kan, sebab datang pun selalu dah gelap-gelita

Okay ini gambar sate memang kami yang makan. Tak liat dan anak-anak pun boleh makan dengan mudah. Superb ! Daebak !


Seriously aku lupa berapa harga secucuk sate. Tapi masa aku beli itu, aku beli 20 batang harganya RM18. Oleh sebab aku malas nak kira, korang kira sendirilah eh. Yang penting harga sebatang tak lebih RM1. Yang itu aku confirm. Memang dia kurus-kurus tapi just nice. Cuma yang perlu ditambahbaik ialah kuah sate. Kuah satenya biase-biase saja. Cuma sate memang UMMPH ! 

Kalau korang teringin nak cari sate di Shah Alam, boleh datang sini ya...Sorry aku asyik terlupa nak ambil nombor telefon brader yang jual itu. Next time kalau kami datang lagi, kami minta nombor telefon dia ya.... 


Terima kasih. 











No comments: