TEMPAT MENARIK DI SELANGOR DAN KUALA LUMPUR

REVIEW TEMPAT MENARIK DI SELANGOR DAN KUALA LUMPUR 2023

Assalam wbt dan Hai, Sebenarnya, kami memang rajin juga bawa anak-anak pergi berjalan-jalan. Jadi sajalah nak kongsikan kepada pembaca tempa...

12 May 2021

Kat Mana Nak Cari Murtabak Langkawi Di Selangor?

Assalam wbt dan Hi,

Kalau korang tak pernah rasa Murtabak Langkawi, korang perlu rasa! Serious sedap gile weh. sedap gile sangat-sangat yang tiada tandingan. Haha. Tebal dan padat! Tak payah letak kuah pun dah sedap menjilat jari tangan. Makan sekeping tak cukup, perlu makan dua keping. 

By the way, aku ada jumpa satu nombor telefon, aku pun tak pasti betul ke tak boleh order melalui nombor telefon ini, sebab aku selalu sanggup je beratur kat Bazar USJ 4. Hihi.. Kalau korang ada yang cuba whatsapp dan order, bolehlah update kat sini. 


gambar ehsan google aje sebab tak sempat ambil gambar, ngap terus, beli dua keping pun tak cukup ! 

Berakhirnya Ramadan dan adanya PKP menyebabkan pembelian murtabak langkawi setiap hari terbantut. bak kata Shamsul Debat, ada syarat sah puasa... "Aku ni kalau puasa tak ada murtabak langkawi, tak sah ! " Kahkahkah.... Aku cuba juga cari kedai mana yang jual tapi belum berjumpa. Kalau ada jumpa nanti, aku hapdet sini. Hehe... Moga dapat makan lagi murtabak langkawi. Dulu pergi langkawi tak pernah terfikir nak beli yang original kat sana. 

Sorrylah posting kali ini tak membantu sangat. Aku sendiri sedang mencari sumber. hihi. Oh ya, selamat hari raya !


Sekian terima kasih. 

No comments: