TEMPAT MENARIK DI SELANGOR DAN KUALA LUMPUR

REVIEW TEMPAT MENARIK DI SELANGOR DAN KUALA LUMPUR 2023

Assalam wbt dan Hai, Sebenarnya, kami memang rajin juga bawa anak-anak pergi berjalan-jalan. Jadi sajalah nak kongsikan kepada pembaca tempa...

7 Nov 2020

Nak Beli Barang Zhulian Dengan Harga Ahli?


Assalam wbt dan Hi,

SHOPEE KAKNA

Kalau korang teringin nak beli barang Zhulian dengan harga ahli, saya halalkan korang menggunakan nombor ID Zhulian saya iaitu 5308455.. Yang ini, korang kena beli direct dengan kaunter Zhulian tau kat mana-manalah. 


Cuma sebenarnya saya tak pasti kalau pihak Zhulian kisah atau tidak tapi saya memang sudah halalkan. 👩Oh ya, tetapi kalau korang membeli melalui saya, diskaun yang saya bagi memang 5-10%. Kalau ada customer lama saya yg saya tak bagi diskaun, next purchase nanti saya bagi diskaun ya.... hehe... 


ID : 530845



Terima kasih!

No comments: