TEMPAT MENARIK DI SELANGOR DAN KUALA LUMPUR

REVIEW TEMPAT MENARIK DI SELANGOR DAN KUALA LUMPUR 2023

Assalam wbt dan Hai, Sebenarnya, kami memang rajin juga bawa anak-anak pergi berjalan-jalan. Jadi sajalah nak kongsikan kepada pembaca tempa...

13 Nov 2020

Barang Zhulian Yang Kami Gunakan ialah Syampu Rambut Eltina dan Hair Repair Eltina

Assalam wbt dan Hi.

WHATSAPP KAKNA

Nak ceritanya, kami sekeluarga memang suka gunakan produk Zhulian siri Eltina. Wangi berbau lemon, sesuai dengan rambut. Kami ada sikit kelumumur tak adalah teruk, jenis biasa-biasa. Kemudian pakai Hair Repair Eltina, kelumumur tadi tak berkumpul atau tak berkerak. Alhamdulillah. Bukan nak bagi testimoni sebab saya ejen Zhulian tapi saya memang suka. 

Kalau pakai tudung, kemudian gunakan Hair Repair Eltina takkan berbau busuk rambut kita, masih wangi sampai ke petang. Tapi tidak juga pening. Ada sesetengah itu kalau kita pakai hair repair atau serum rasa pening sampai ke hidung, padahal yang pakai itu kepala. Hihi. Yang ini memang tak pening. Dah berapa kali repeat juga.
Harganya RM31

Harganya RM24


Kalau korang nak beli, bolehlah whatsapp ZHULIAN_CHUAA

Saya belum sempat nak masukkan dalam Shopee. Nanti saya masukkan ya. lepastu jemput beli kat kedai Shopee saya saja senang dan mudah. 

No comments: