TEMPAT MENARIK DI SELANGOR DAN KUALA LUMPUR

REVIEW TEMPAT MENARIK DI SELANGOR DAN KUALA LUMPUR 2023

Assalam wbt dan Hai, Sebenarnya, kami memang rajin juga bawa anak-anak pergi berjalan-jalan. Jadi sajalah nak kongsikan kepada pembaca tempa...

7 Oct 2020

Set SIF Zhulian 2020 Yang Viral

Assalam wbt dan Hi,

SHOPEE KAKNA

Set SIF (Smart Intermittent Fasting) yang viral sangat pada tahun 2020. Nak sihat, nak cantik, nak muda, nak high performance? Elok sangat kalau korang cuba set ini. Nak beli satu kotak macam too mainstream orang muda kata, jadi apa kata kalau korang cuba set trial SIF Byoung dan Susu Coloskim ini? Sangat menjimatkan! Kang, kalau korang dah serasi, nak beli full set 30 hari pun boleh. 

Set ini kalau korang nak cuba untuk mak, abah, diri sendiri pun boleh. Untuk kes saya, supplement BYoung memang agak mahal, jadi saya minum susu Coloskim berselang-seli dengan Byoung. Contohnya, Isnin Rabu Jumaat minum Byoung dan Selasa Khamis saya minum susu Coloskim. Kenyang sampai petang. Kalau WFH sebab PKPB, terasa seperti dalam bulan puasa, tidak mengunyah-ngunyah setiap masa. Jadi tak payahlah korang risau akan gemuk masa PKPB ini. 

Nak-nak lagi, PKPB dilanjutkan sehingga 9 November pula. Hmm, kalau asyik makan saja pun jenuh juga perut. Perut perlu direhatkan. Mari lihat katalog SIF saya. 

Set 5 Hari Susu Coloskim RM20 tak masuk pos

Set 10 Hari Susu Coloskim RM39 tak masuk pos


Set 5 Hari BYoung RM85 tak masuk pos

Set 10 Hari BYoung RM172 termasuk pos

Set 5 Hari BYoung dan Susu Coloskim RM120 tak masuk pos


Set 10 Hari BYoung dan Susu Coloskim RM240 termasuk pos


Boleh whatsapp saya jika berminat di www.wasap.my/60176806258

Pos insha Allah setiap hari kecuali hari Ahad, hari Ahad pejabat pos atau JnT kawasan saya tidak buka. Kalau korang berminat, saya boleh terangkan dengan lebih lanjut. 

Untuk bakal customer, maafkan saya kalau saya balas lewat-lewat sikit. 


Terima kasih. 





No comments: