TEMPAT MENARIK DI SELANGOR DAN KUALA LUMPUR

REVIEW TEMPAT MENARIK DI SELANGOR DAN KUALA LUMPUR 2023

Assalam wbt dan Hai, Sebenarnya, kami memang rajin juga bawa anak-anak pergi berjalan-jalan. Jadi sajalah nak kongsikan kepada pembaca tempa...

5 May 2020

Baju Batik Datuk Ismail Sabri Yang Viral

Assalam wbt dan Hi,

Sempena bulan Ramadhan, aku teringat makanan yang sedap-sedap. hehe. Baju Datuk Ismail Sabri pula memang nampak macam warna makanan. First time aku tengok baju Datuk Ismail Sabri, aku dah agak baju beliau memang akan viral sebab warna-warni tapi aku tak rajin nak compare dengan makanan apa. So, aku just upload apa yang orang share di Facebook. hehe. 

Aku tak kredit sesiapa sebab aku pun tak tahu siapa yang edit. Rajin korang ya. hehe



 
6 gambar yang diedit oleh netizen


yang ini aku kredit sebab memang sister ini yang post.



6 keping gambar yang viral terlebih dahulu. Cantik gile bajunya

yang ini aku sedikit musykil sebab takut gambar kuih dia edit dengan mengurangkan brightness so dapatlah color kelabu. haha



Sekian, terima kasih.

No comments: