TEMPAT MENARIK DI SELANGOR DAN KUALA LUMPUR

REVIEW TEMPAT MENARIK DI SELANGOR DAN KUALA LUMPUR 2023

Assalam wbt dan Hai, Sebenarnya, kami memang rajin juga bawa anak-anak pergi berjalan-jalan. Jadi sajalah nak kongsikan kepada pembaca tempa...

3 Jun 2018

Kedai Eco RM2.20 Sudah Ada di Subang Jaya, Selangor

Assalam wbt dan Hai,

Boleh beli online ECO di SHOPEE juga 

Yeahhhh !!!! Tidak dapat digambarkan kegembiraan di mana kedai Eco, iaitu kedai RM2, atau kedai 2 ringgit yang tidak asing lagi iaitu kedai eco 2 sudah bertapak di Subang Jaya Selangor, kawasan yang sepertinya mustahil untuk dipilih. Sebelum ini, kedai Eco terdekat yang kami tahu, Seri Kembangan atau Klang. Jauh nak pergi sebab ada tol. Sekarang sudahlah dekat, tiada tol, parking agak banyak, memang best!

Cawangan ke 95, beroperasi sejak bulan dua katanya. Setiap hari akan dibuka seawal jam 8 pagi !! Dan tutup pukul 1 pagi.. ! Macam tak percaya !! Tapi itu hakikatnya. Apabila gst 0% ini, harga betul2 RM2. Rata2 barang dari Malaysia, Indonesia, China atau Thailand, tapi kami tak peduli, asalkan boleh beli dengan harga murah. Jimat berganda !



Nak ke sini? Tiada waze? Tiada masalah! Ikut laluan ke mydin, terus sehingga nampak jalan utk buat pusingan uturn, kedai eco di kanan ! Kedai warna merah jadi sangat jelas, jangan risau memang nampak sungguh! Haha... okay kedai ini di USJ 1.

Okay selamat membeli...

No comments: