TEMPAT MENARIK DI SELANGOR DAN KUALA LUMPUR

REVIEW TEMPAT MENARIK DI SELANGOR DAN KUALA LUMPUR 2023

Assalam wbt dan Hai, Sebenarnya, kami memang rajin juga bawa anak-anak pergi berjalan-jalan. Jadi sajalah nak kongsikan kepada pembaca tempa...

26 Mar 2018

Resepi Roti Mengguna Bread Maker Jenama Mugen

Assalam wbt

Hari ini aku ingin berkongsi resepi roti menggunakan bread maker jenama Mugen. Banyak resepi roti yang ada tetapi bukan semua menjadi. dengan adunan seperti gambar di bawah baru boleh rasa sedapnya roti buatan sendiri. ececewah.

oh ya, dalam manual bread maker mugen ada resepi macam-macam tapi satu hape pun tak boleh guna. hadoyai.

Menu yang ada pada Mugen Bread Maker


Resepi Roti seperti di bawah. boleh cuba. Menu yang aku pilih adalah no 1, Basic Bread. 3 Jam 11 minit. 

Cara dia, masukkan sahaja semua, tapi mulakan dengan telur, air suam baru yang lain-lain. okay, selamat mencuba !!

Saya beli yang biashe-biashe punya, boleh tengok kat link ini.

Tapi tapi yang ramai orang beli sekarang yang warna peach tu, cantik , harganya RM329 sahaja.. SHOPEE MUGEN BARU


Mugen berwajah baru. Hehe

Terima kasih. 

3 comments:

Unknown said...

Assalamualaikum. Minta Tolong snapkan gambar resepi Mugen bread maker ni. Buku resepi Saya hilang. Minyak Tolong ye. Terima kasih.

Unknown said...

Saya ada beli jg, 2 x cuba buat roti guna menu 1, roti saya x kembang n x masak. Adalah mugen smart 🍞 maker saya rosak @ saya ada tersilap @ tertinggal step

Unknown said...

Minta sgt2 tunjuk ajar