TEMPAT MENARIK DI SELANGOR DAN KUALA LUMPUR

REVIEW TEMPAT MENARIK DI SELANGOR DAN KUALA LUMPUR 2023

Assalam wbt dan Hai, Sebenarnya, kami memang rajin juga bawa anak-anak pergi berjalan-jalan. Jadi sajalah nak kongsikan kepada pembaca tempa...

28 Dec 2017

Beli Pixajoy Voucher Melalui Lazada

Assalam wbt


Kalau ada orang tertanya-tanya okay tak beli voucher Pixajoy melalui Lazada?

jawapannya, okay. serius okay! chinca yeo...


aku baru saja beli voucher pixajoy semalam kat Lazada. aku mula-mula reluctant juga tapi sebab nampak review kata memang boleh dapat dalam masa sehari dua jadi aku pun mencuba, dengan harapan jangan kena tipu sudahlah. hehe...

dan, aku pun beli, dapat confirmation melalui gmail (email untuk Lazada). sehari saja, dah dapat dah voucher Pixajoy. okay dapat voucher melalui gmail juga tau... yeah... nasib baik aku dah buat photobooknya, jadi aku terus redeem. memang boleh.

ini dia, 40 pages, RM32.76, free postage. memanglah free sebab hantar evoucher je pun. kalau bayar postage memang entah apa-apa.

nah! ginilah rupa evoucher itu.. boleh apply di Pixajoy website.


Ada charge tambahan ke tak? jawapannya, ada. RM32.76 itu bersamaan kredit RM80 di Pixajoy. untuk 40 pages, plus glossy paper (wajib ada), plus postage, ialah RM92. extra RM12 diperlukan. jadi tambahan akan dibuat automatik melalui FPX (online banking) semasa nak check out order (selepas buat photobook).

Tutorial nak buat Photobook Pixajoy, boleh tengok kat sini.

Tutorial Photobook


Selamat berjaya.



Terima kasih.



***************************
Pesanan penaja,
zhulian_chua

No comments: