Monday, 24 April 2017

Lawatan ke Rimbayu Shah Alam

Assalam wbt

Harini saje melawat Pusat Galeri Jualan Rumah di Rimbayu... Atau Rimbayu Sales Gallery... Memang lawa sangat. Harga pun lawa.. RM689k paling murah kot.. up to RM1 juta.. mana nak cari duit tah. Hahaha.. orang yg duduk kat sini tah kerja hape tah.. perumahan yg berdekatan dgn SKVE dan ELITE... Cuma jalan rosak nak ke sana. Dan perjalanan dari kawasan perumahan ke KESAS ambil masa 10 minit juga. Tapi harini cuti awam dan keluar dari sana jam 5 petang. Kalau pagi2 xtau la camne jammed nya...

RIMBAYU

Kat sini, dorang letak 5 buah rumah contoh dgn barang dalamnya sekali. Lawa weh. Tapi kalau dah siap perabot ubah suai semua, mahu makan 800k kot. Hadoiii.. nangis bucu katil je lah.. jadi kami amek gambar je sebagai kenangan..






Oh ye kat sini juga ada Eco Majestic Rimbayu. Belum siap sepenuhnya. Tapi kawasan ni serious hakak cakap, boleh jadi tempat outdoor kahwin ! Lawa !! Tempat beriadah juga, kalau nak kelainan... Oh ye lagi, masuk free... Yiihaaaaa.


 Terima kasih

No comments :