TEMPAT MENARIK DI SELANGOR DAN KUALA LUMPUR

REVIEW TEMPAT MENARIK DI SELANGOR DAN KUALA LUMPUR 2023

Assalam wbt dan Hai, Sebenarnya, kami memang rajin juga bawa anak-anak pergi berjalan-jalan. Jadi sajalah nak kongsikan kepada pembaca tempa...

7 Jul 2015

Apa Jadi Akaun ASB kosong ?

Assalam wbt

Apa jadi bila akaun asb kosong ? Takde duit dalam akaun asb ? Hehee. 


Asb dapat pulangan dalam 8% kot. Banyak lah. Boleh keluarkan kat bank besar cam maybank, cimb, rhb. Pun boleh keluarkan kat pejabat pos. tinggal nak tunggu giliran cepat or lambat. 

Aku ada baki sket tapi ritu dak opis aku, Aishah cakap asb ni haram. Hehe. Aku tetiba rasa nak kuarkan. Eh eh eh. Tahyul tu semua. Sebenarnya aku dah kering dah. Nak raya kan. So aku keluarkan lah semua. 

Pastu kalau kita keluarkan sampai tinggal kosong. Dalam masa setahun kita tak tambah apa2, maka akaun secara automatik kena tutup. Ok tinggal kita lah nak decide. Hehe. Tu je point post ni. Kbye. 

Thanksss. 

No comments: