TEMPAT MENARIK DI SELANGOR DAN KUALA LUMPUR

REVIEW TEMPAT MENARIK DI SELANGOR DAN KUALA LUMPUR 2023

Assalam wbt dan Hai, Sebenarnya, kami memang rajin juga bawa anak-anak pergi berjalan-jalan. Jadi sajalah nak kongsikan kepada pembaca tempa...

7 Aug 2012

Restoran Sri Niara di Jalan Kolam Air, Wangsa Maju

Assalam...

mase jumaat lepas.. kami makan kt restoran sri niara.. ok la makanan sedap gak la.. mebi sebab aku lapar kot.. hahaa.. ok lokasi di Jalan Kolam Air, Wangsa Maju.. Kalau dari arah Gombak, belok kiri di simpang Taman Wangsa Melawati/Jalan Genting Klang. Kalau dari arah Ampang, belok kanan kt bawah flyover bersignboard Taman Wangsa Melawati/Jalan Genting Klang.

Harganye ok juge... aku makan set 3-4orang.. menu yg ade.. ikan 3rasa, sayur kailan, tomyam. air lain harga.. kalu nak air 1 jug RM10.. tapi kami beli yg sorang2 nye... sume sekali perlu bayar RM72.. hehe.. sebab ape? sebab kami tambah sotong goreng tepung n air bagai... eh tapi skang baru aku terfikir nape regenye terlalu mahal? hahaha.. hadoi la hai. sebab kami nak cepat nak solat magrib yg tinggal lagi 10minit.. aku x terfikir langsung.. ase rugi plak skang.. hahaha...


die nye servis.. so - so je.. sebab lambat sangat dapat nasik.. aku ase aku da kenyang minum air baru sampai nasik.. kami reserve tempat kol615.. kol745 camtu lom makan pon... berbuka kol729 kan.. haha..seb ade kurma la... so overall.. ok la... aku bagi 3.5/5 lagipon tomyam die.. manis.. aku kan x suke sangat bende manis2.. aku nasik pon abes separuh je... hehe...

Sekian, terima kasih.

No comments: