TEMPAT MENARIK DI SELANGOR DAN KUALA LUMPUR

REVIEW TEMPAT MENARIK DI SELANGOR DAN KUALA LUMPUR 2023

Assalam wbt dan Hai, Sebenarnya, kami memang rajin juga bawa anak-anak pergi berjalan-jalan. Jadi sajalah nak kongsikan kepada pembaca tempa...

9 Aug 2012

Forum Cari

Assalam..

Aku suka gile forum Cari .. ade versi bahasa melayu.. inggeris, cina dan india..
pendek kata 1 malaysia la!
kat sini la aku lepak selame berbulan2...
dapat taw banyak info yg kadang2 kita pon tataw...
kire hidden stories la..
aku mang suke bace komen orang...
skang ni aku nga giat bace cite sal Mahsuri...

aku terjebak kat dalam forum cari ni sebab nga search sal PRamlee..
dari sini aku taw camne kehidupan P Ramlee yg sebenar..
kesian die rupenye...
dan cite anakku Sazali tu kisah benar! hayoh...

yg best nye.. setiap kali kite bagi komen, dapat 1 markah..
then.. bile da sampai satu tahap tu leh jadi senior.. minder...
bla2... aku suke tol..
id tu haruslah rahsiakan. sebab nak borak senang...
kihkihkih.. dapat kawan baru gak!
ce try la...
nt akan ase kemaruk dan ketagih...
hahahhahaa....

Terima kasih :D

2 comments:

Kasih Salina said...

salam kenal dan salam ramadhan..

ler ye ker? akak pun suka juga jenguk forum cari tapi lom pernah komen mengomen lagi, juz baca jer..hihi..

anakin faid said...

hahaha... tol2.. skang nga gigih bace sal mahsuri.. sangat best plak... hahahah