TEMPAT MENARIK DI SELANGOR DAN KUALA LUMPUR

REVIEW TEMPAT MENARIK DI SELANGOR DAN KUALA LUMPUR 2023

Assalam wbt dan Hai, Sebenarnya, kami memang rajin juga bawa anak-anak pergi berjalan-jalan. Jadi sajalah nak kongsikan kepada pembaca tempa...

22 Aug 2023

Homebaker@Clover - Makan Cinnamon Roll di Radia Bukit Jelutong, Shah Alam

Assalam wbt dan Hai,

Aku memang suka makan cinnamon roll di Homebaker Radia. Aku pilih yang original, just nice wey rasa manis dia. Aku tak suka yang ada topping sebab terasa bersalah kepada diri sendiri, makan gula banyak sangat. HAHA. okay yang original ini, harganya RM24 untuk 4 biji. Cuma masa aku beli kebetulan ada promo, jadi harganya RM21, ada diskaun 10%. Alhamdulillah. Aku bagi 2 biji kat budak office aku dan aku ambil 1 biji. 1 biji lagi aku beri pada bang Ajid lah. kesian dia kat rumah wfh. 

Masa order, cashier kat situ ada tanya nak panaskan ke taknak cinnamon roll ni? aku jawab okay, panaskan. Wah, jadi dia macam panas suam-suam kuku, membuatkan lagi sedaplah nak makan. Sedap sangat, memang boleh repeat banyak-banyak kali. Kalau korang nak beli online, ini link dia. Klik HOMEBAKER

Perisa Original


Sekian, terima kasih. 

No comments: