TEMPAT MENARIK DI SELANGOR DAN KUALA LUMPUR

REVIEW TEMPAT MENARIK DI SELANGOR DAN KUALA LUMPUR 2023

Assalam wbt dan Hai, Sebenarnya, kami memang rajin juga bawa anak-anak pergi berjalan-jalan. Jadi sajalah nak kongsikan kepada pembaca tempa...

23 Aug 2023

Makan Nasi Ayam Penyet dari Gerai Seksyen 18 depan Ole-Ole

Assalam wbt dan Hai,

Hari itu kami makan nasi ayam penyet yang gerainya terletak di parking lot depan Ole-Ole Seksyen 18. Kan korang ada nampak banyak-banyak gerai kat situ kan, okay kat situ lah gerainya. Sorry aku tak ingat nama tapi memang ada satu je gerai yang menjual ayam penyet. Harganya memang jujur aku cakap masih murah. Yelah mana nak dapat ayam penyet harga RM7, dengan ayam bukan ayam lama. Aku pilih ikan keli, ya ikan keli pun harganya RM7. Berbaloi sangat. Sambal pun jenis sambal-sambal lama, ala-ala jawa kampung mak aku, lagilah aku berminat. Nasi pun banyak juga cukup untuk aku yang makan banyak. Okay di sini boleh bayar dengan QR pay, sajalah bagitahu kot lah tak ada cash, tak payahlah nak risau banyak. 


Okay jemput makan.

Terima kasih. 

No comments: