TEMPAT MENARIK DI SELANGOR DAN KUALA LUMPUR

REVIEW TEMPAT MENARIK DI SELANGOR DAN KUALA LUMPUR 2023

Assalam wbt dan Hai, Sebenarnya, kami memang rajin juga bawa anak-anak pergi berjalan-jalan. Jadi sajalah nak kongsikan kepada pembaca tempa...

2 Sept 2022

Makan Lunch Nasi Kandaq Tersandaq di TTDI Jaya Shah Alam

Assalam wbt dan Hai,

Makan nasi kandar hari ini di Nasi Kandaq Tersandaq @ Bukafe. Memang sedap! Pedas dan memang masuk cita rasa aku. Nasi juga banyak, sampai aku minta half saja. Aku memang tak prefer letak kuah kicap sebab akan jadi manis, tak syiok lah kan. Sepinggan harganya RM9.80 sahaja. Korang boleh makan di bahagian dalam atau luar. Ada kipas saja tapi tak panas. 

Pendapat aku, rasanya normal nasi kandar. Perut aku pun kenyang. 



Jemput makan!

Terima kasih!

No comments: