TEMPAT MENARIK DI SELANGOR DAN KUALA LUMPUR

REVIEW TEMPAT MENARIK DI SELANGOR DAN KUALA LUMPUR 2023

Assalam wbt dan Hai, Sebenarnya, kami memang rajin juga bawa anak-anak pergi berjalan-jalan. Jadi sajalah nak kongsikan kepada pembaca tempa...

1 Jun 2015

Frame RM1 Seksyen 18 Shah Alam

Assalam wbt

Semalam iols buat cermin mata kat kedai 99 spec mata.. alah lupa nama sebenar kedai.. tapi kedudukan di same level dengan kedai pak li kopitiam di oleh-oleh seksyen 18, shah alam...

harga bingkai hanyalah RM1, banyak pilihan. jenis spring boleh regang lentur gitu uols... harga cermin lain harga.. varies.. dari RM180.. tapi aku memang x kisah sangat dengan bingkai.. aku nak tukar cermin je yg penting ... sebab cermin da rosak teruk.. aku ase aku da pakai sejak 2 tahun lepas.. dah memang masanya kene tukar lah.. sebab tunggu lama lagi tah bila.. nar Nye aku pun x expect nak tukar secepat ini.. tapi sebab ade rezki lebih sket.. claim haritu..so aku buatlah.. drp aku nanti tah x buat2...

frame aku ni jenis multicoated (alah yg jadi color hijau - macam silau2 tu kan), plus die frame yg alih color bile kene panas tu.. aku lupa nama die.. hahahhaaa... term ape tah tu... total RM280 je lah.. ok la.. aku ok je.. xde la mahal sangat.. sebab dlu aku beli bingkai pun dah RM100... cermin rm150. cermin biasa je nok... aku tak tunggu lama okeh.. jap sangat.. dalam beberapa minit dah siap... aku ase dorang ngah banyak stok satu hal lagi.. warranty 1 tahun... nice...


meh la datang sesapa nak buat spek...


Sekian.

2 comments:

Anonymous said...

Lol pelupa akak ni. Semua benda lupa. Tak membantu langsung.

Fara Abd Razak said...

99 vision