TEMPAT MENARIK DI SELANGOR DAN KUALA LUMPUR

REVIEW TEMPAT MENARIK DI SELANGOR DAN KUALA LUMPUR 2023

Assalam wbt dan Hai, Sebenarnya, kami memang rajin juga bawa anak-anak pergi berjalan-jalan. Jadi sajalah nak kongsikan kepada pembaca tempa...

31 Dec 2014

Review Sambal Bilis Superstar Zarazya sedap

Assalam wbt

Okey ni bukan nak mengampu.. Tapi awalnye aku beli sambal bilis ini sebab aku minat ngan Zarazya sejak LYMA.. aku sanggup marathon 18 episod! sebab bile nk abes baru aku perasan ade cite best kt slot akasia.. Skang kitorang sedang minat giler cerita zahira ! Incik hubby pun boleh join sekaki kau ! Hahahaha

Yes bias di situ ! Dan aku berharap la konon dapat amek gambar ngan Zarazya.. Tapi mase kami sampai, Zarazya masih lom sampai lagi.. Hihi .. Tak dapat jumpe. Jadi kami beli sambal bilis superstar RM15 sebalang kecik, 200g.. mengambil kira harga bilis yg semakin mahal.. Cam kecik tapi bile rasa, umpppph memang sedap berbaloi baloi.. Baru 2 hari da abes half.. makan ngan bubur! sedapnye!! tertelan air liur.. hihi 

takpela bayar RM15.. Kate ejen, kalau nak Zarazyayg cod kan, orang damansengsara aka damansara boleh la beli ye.. Pos RM6 .. 

Call wasap 0124555672 atau 0124900895 



Kalaulah Zarazya accidentally terbaca entry saya, saya nak cod bole x? Mesej la saye 0176806258 (kekekkee x leh blah kan? Dah la sepupu aku 2x dah jumpe Zarazya ni.. Pahtu dok upload2 kat ig.. Nyampah iols.. Aku yg dok kl pon x penah terserempak even sekali.. Hihi) 

Okey.. Jom beli ye.. 

Thanks 



No comments: