TEMPAT MENARIK DI SELANGOR DAN KUALA LUMPUR

REVIEW TEMPAT MENARIK DI SELANGOR DAN KUALA LUMPUR 2023

Assalam wbt dan Hai, Sebenarnya, kami memang rajin juga bawa anak-anak pergi berjalan-jalan. Jadi sajalah nak kongsikan kepada pembaca tempa...

30 Dec 2014

Review Baju Fabrik Knitted Cotton Sangat Panas

Assalam wbt

Sekarang mang glemer kan baju baggy shirt yg saiz besar, fit to XL... Dah la labuh.murah lak tu..

Tapi opinion aku, kalau cepat berpeluh, kerja bukan duduk bawah aircond, elak pakai. Sebab tak berape menyerap peluh, lepastu macam structure benang tu rapat2 kot, angin tak masuk. Hahaha... So sebab tu aku jual semua baju baggy yg 5 helai tu.. Baggy yg aku beli yg jenis biase. Lom penah try pakai yg ade glitter or sulam timbul2 tu...

Nanti kalu aku dah try, aku cerita.

Terima kasih.

No comments: