TEMPAT MENARIK DI SELANGOR DAN KUALA LUMPUR

REVIEW TEMPAT MENARIK DI SELANGOR DAN KUALA LUMPUR 2023

Assalam wbt dan Hai, Sebenarnya, kami memang rajin juga bawa anak-anak pergi berjalan-jalan. Jadi sajalah nak kongsikan kepada pembaca tempa...

27 May 2014

Hotel Top Living, Wangsa Maju

Assalam wbt

Aku ngekot Bang Ajid pergi kL. nak tak nak die kene la book hotel untuk kami bertiga. takkan nak dok uma macik die. Sedangkan aku tak kije kan. Cam menyusahkan. Hihi 

So aku nak cerite. Hotel ni kedudukan di wangsa maju. Sebaris ngan Smile hotel. Sebaris ngan kedai ayam kampung, dna vici, 99 speed mart, kedai2 perabot. Dari tepi jalan bole nampak. Bertentangan dengan masjid ni. Lupe name ape. 

Fasiliti ok la. Cam biase. Tapi xde security sangat. Cam tadi aku ad kat bilik ade ke patot orang aircond nak buat servis. Sedangkan ade penghuni. Patot xleh lah. Kalau dorang tipu camne. Bikan leh caya dok kL ni kan. 

Air panas seb ok. Pam jamban ok. Aircond sejuk gak la. Ade tingkap untuk bilik ni. Tapi tak sempat pon pandang cuaca kat luar. Ahahaha. Ade iron. Baru lagi tu. ade water cooler. Ok la air bersih gak. Ade arah kiblat. 

Harga semalaman rm90 hari biasa. Wiken rm100... Double room. Mahal gak kan. Deposit cam biase rm10..Ade tu motel sebelah klinik kita. Tapi motel. tak ade kedai2 sebelah die. Leceh lak. Yg tu rm50 je semalaman. Ade lagi hotel smile. Yg tu nampak best. Tapi mesti penuh kalau wiken. Cett





Overal aku bagi 3.5/5 laaa. Hihi. 

Sekian, tq. 

No comments: