TEMPAT MENARIK DI SELANGOR DAN KUALA LUMPUR

REVIEW TEMPAT MENARIK DI SELANGOR DAN KUALA LUMPUR 2023

Assalam wbt dan Hai, Sebenarnya, kami memang rajin juga bawa anak-anak pergi berjalan-jalan. Jadi sajalah nak kongsikan kepada pembaca tempa...

27 Jul 2012

JM Bariani House di Seksyen 7 Shah Alam

Assalam....

Hari tu aku berbuka puasa kat JM beriani.. eceli nak makan kt kedai nasik beriani kt seksyen 13 tapi tak jadik la sebab mesti jem kt giant tu.. so try kt sini je la....


ni kari daging kambing...

ni kari daging lembu...


ok dibuka oleh dua orang usahawan bernama Jamaludin dan Mariah kot kalu tak salah aku.. mebi dorang nak letak name MJ beriani tapi nanti cam cilok name Michael Jackson plak..haha.. so tu yg letak JM.. cewah... ok la regenye.. rm13+... sedap.. tp menu istimewa hanya ad pada hari rabu or sabtu... so makan biase2.. ramai dan penuh meja.. sangat cepat dilayan dan sangat cepat hidang... tade la mesra sangat tu aku x kisa la sebab yg penting aku tak tunggu lame...

air yg sedap spesel.. air bandung die.. tapi mebi letak soya kot.. aku ok2 je.. aku order air teh o limau je pon.. hehehe.. kat mane ek? ok.. ni ade kt seksyen 7.. kalu korang taw jakel (depan pintu belakang uitm shah alam).. die dah dekat la tu..sebaris dengan chicken rice shop, al-ikhsan, tutti frutti... sedap2! cube la!! jangan leleh air liur plak.. puasa2.. hahaaha

selamat mencuba!

No comments: